אתר התורמים של ישראל

קבוצת רעות (ע~ר) – עמותה מספר 580228054

שם העמותה : קבוצת רעות (ע~ר)

מספר העמותה: 580228054

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 5219078

סך הוצאות העמותה: 1109446

כמות מתנדבים: 150

כמות עובדים: 26

מספר חברי עמותה: 19

איזורי פעילות: ירושלים

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: בן אליעזר אריה 62, ירושלים

מיקוד: 9382642

מטרות עמותה:
(1) לחנך את חניכי המכינה לנאמנות למדינת ישראל ולהזדהות עמה כמדינה יהודית~ ציונית ודמוקרטית~ כמשמעה במגילת העצמאות ובחוקי היסוד של מדינת ישראל~ ולאהבת העם והארץ.~לגשר על פערים חברתיים ולעודד יצירת קשרים חיוביים בין הזרמים השונים בחברה תוך שימת דגש על תרבות חיים יהודית ~ ומתוך גקשה של כבוד הדדי . פלורליזם וסובלנות . ~לתרום לחברה ולחיי הקהילה במגוון של דרכים . ~לעודד נוער מרקעים שונים לפעולה משותפת למעורבות חברתית ~ וללקיחת אחריות פעילה בהגשמה חלוצית בעיקר בתחום החברתי והתרבותי .~עידוד קהילתיות והתיישבות חברתית בירושלים ובכל הארץ.
~
לחנך את חניכי המכינה להתגייס לשירות צבאי מלא~ איכותי ומשמעותי בצה~ל~ ביחידות התנדבותיות ולוחמות~ במסלולי פיקוד וקצונה~ בהתאם ליכולתם ולכישוריהם~ ובהתאם לדרישות צה~ל.
~(2) לחנך את חניכי המכינה להתגייס לשירות צבאי מלא~ איכותי ומשמעותי בצה~ל~ ביחידות התנדבותיות ולוחמות~ במסלולי פיקוד וקצונה~ בהתאם ליכולתם ולכישוריהם~ ובהתאם לדרישות צה~ל. ~3) להכשיר את חניכי המכינה~ גופנית ורוחנית~ לקראת השתלבות כאמור בצה~ל~(4) לבסס ולהעשיר את עולמם הרוחני של חניכי המכינה וכן להגביר את ביטחונם העצמי ואת אמונתם בדרכם~(5) לטפח מנהיגות צעירה~ מעורבות והשפעה חברתית~ של חניכי המכינה ובוגריה במהלך שירותם הצבאי ולאחריו

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

שוקלים לתרום לעמותה כלשהי? תרומה לעמותה יכולה להיות דרך מצוינת להחזיר לקהילה. אם אתם מתלבטים לאיזו עמותה לתרום, אנחנו באתר ממליצים על עמותת לחיות בכבוד שמחלקת ארוחות חמות לניצולי שואה, או על קרן עולל, שמפעילה את פרוייקט תינוקות של החיים ומחלקת ארגזי מוצרים לאמהות קשות יום לתינוקות עד גיל שנה. כמובן שישנן עוד הרבה עמותות מומלצות, וכשאתם בוחרים למי מהן לתרום, המלצה שלנו היא לבחור עמותה שאתם מתחברים למטרה שלה, כזו שאם רק היה לכם זמן פנוי הייתם יוצרים איתה קשר ומבקשים להגיע להתנדב כמה שעות כדי לסייע לעמותה, ואם אתם מתלבטים לגבי עמותה כזו או אחרת – תרגישו חופשי לשאול אותנו באתר, או לפנות לעמותה ולשאול אותה ישירות.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך