אתר התורמים של ישראל

קהילת ויזניץ חיפה (ע~ר) – עמותה מספר 580719425

שם העמותה : קהילת ויזניץ חיפה (ע~ר)

מספר העמותה: 580719425

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: ישיבה – כולל

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 62097

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: מיכאל 51, חיפה

מיקוד: 3318607

מטרות עמותה: הקמת והפעלת כולל אברכים.~הפעלת פעילות תורנית להפצת יהדות וקירוב ללבות בקרב תושבי חיפה.~הפעלת פעילות תורנית הכוללת חוגים~ שיעורי תורה.~הפעלת פעילות חסד הכוללת: חלוקת מצרכי מזון~ תמיכות לנזקקים והכנסת כלה. ~עידוד חיזוק מגורים בחיפה.~הפעלת גרעין תורני בחיפה.

~לפעול בתחומי חינוך ורווחה עפ~י רוח האדמור מויז'ניץ~ בחיפה – הקמת פרויקט תמיכה לבחורים מתקשים תלמידי הישיבות מבני הקהילה~ ע~י שיחות אישיות מאנשי מקצוע~ התאמת חברותות~ וכן הפעלות לילדי הקהילה בשבתות ובחופשים. ~מתן מילגות לתלמידים ונזקקים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

מחקרים רבים מצביעים על כך כי תרומה לעמותה יכולה להשפיע חיובית על מצב הרוח של המתנדב או התורם. כאשר אדם בוחר לתרום לעמותה, הוא מרגיש שהוא עושה משהו טוב ושימושי לקהילה ולעולם בכלל. נמצא כי גם תרומה כספית לעמותה יכולה לסייע לחיזוק הערך העצמי והתחושה החיובית, אבל גם אם אדם בוחר לתרום מזמנו ובא להתנדב לעמותה – בשני המקרים הוא חש את ההשפעה החיובית של מעשיו על החיים של אנשים אחרים, מה שגורם לו להרגשת מסוגלות גבוהה יותר ותחושה של משמעות בחיים. זאת עשויה להשפיע בצורה חיובית על המצב הנפשי של התורם, וכך יכולה לשפר את מצב הרוח שלו. כמו כן, כשהתורם רואה את ההשפעה של התרומה שלו על המטרות של העמותה, זאת עשויה להגביר את התחושה של שייכות ושוויון בקהילה.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך