אתר התורמים של ישראל

קול יהודה – שימור מסורת ותמיכה ביהדות אתיופיה (ע~ר) – עמותה מספר 580607059

שם העמותה : קול יהודה – שימור מסורת ותמיכה ביהדות אתיופיה (ע~ר)

מספר העמותה: 580607059

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: אחר – שירותי רווחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: שד' ירושלים 190, תל אביב – יפו

מיקוד: 6820120

מטרות עמותה: הקמת ישיבה ובית מדרש לקהילת יוצאי אתיופיה לרבות כל הפעילויות הנלוות לצורך החזקתו. הקמת מכון להכשרת רבנים יוצאי העדה האתיופית. עזרה סוציו-אקנומית למשפחות יוצאי אתיופיה בחלוקת מזון לחגים וחלוקת ביגוד וכיוצא בזה. תמיכה בבעיות בתוך המשפחה ושלום בית. טיפול בנוער בסיכון ובמצוקתם לרבות טיפול בחבורות רחוב. הקמת בית תמחוי לקהילת יוצאי אתיופיה. שימור הזהות וההמשכיות היהודית~ שימור מסורת העדה האתיופית~ מנהגיה~ חלוקת חומר ממוחשב וכתוב. הקמת גמילות חסדים מרכזי לבני יוצאי הקהילה האתיופית. הקמת רשתות חינוך המותאמות לקהילת יוצאי אתיופיה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך