אתר התורמים של ישראל

קופת העזר לבריאות (ע~ר) – עמותה מספר 580596062

שם העמותה : קופת העזר לבריאות (ע~ר)

מספר העמותה: 580596062

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: בריאות או הצלת חיים

סיווג משני של העמותה: בתי חולים ומוסדות רפואיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 23817

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: בורוכוב 31, ירושלים

מיקוד: 9654409

מטרות עמותה: לייסד~ להקים~ לקיים~ לנהל קרן או קרנות לשם עזרה הדדית ועזרה רפואית~ לסייע~ לתמוך~ לייעץ בעת מחלה ותאונה לחברים. לסייע כלכלית~ לרבות במגביות למטרות ייחודיות במקרים של אירועים רפואיים קשים אשר אינם מוצאים את פתרונם בחוק ביטוח בריאות ממלכתי ו/או בשב~ן. לסייע~ להדריך בשמירה על הבריאות~ מניעת מחלות~ רווחה ואיכות חיים לחברי העמותה ובני משפחותיהן. לקבל לקופת העזר או לקרנות אשר יתנהלו על ידי העמותה מדי פעם בפעם תשלומים~ תקבולים~ הפרשות~ תרומות~ חסכונות~ מתנות~ נכסי דלא ניידי~ ירושות ועיזבונות. להשקיע~ להפקיד~ לפעול או להשתמש בכספי העמותה וגם/או בנכסיה באופן בו ועד העמותה ימצא לנכון מדי פעם בפעם~ לרבות רכישת נכסי דלא ניידי ומכירתם~ בכפיפות לחוקים~ לתקנון~ לצווים ולהוראות הרשויות המוסמכות ואשר יקבעו מדי פעם בפעם את התנאים מהם ייהנו קופות או קרנות לעזרה הדדית וגם/או חברי העמותה מיתרונות לגבי מס הכנסה וזכויות ביטוח. לייעץ לחברים ולסייע במימוש זכויות בגין מחלה או תאונה מאת המוסד לביטוח לאומי ו/או ממשלת ישראל ו/או כל גורם ציבורי או פרטי אחר. לבטח את החברים ובני משפחותיהם בביטוחים שונים לרבות ביטוח רפואי~ בביטוחי חיים~ סיעוד~ נכות~ תאונה ומחלה~ ולפי כל חוק ודין. להקים צוותי מתנדבים שיהיו נאמנים ומוכנים לסייע לחולים מקרב החברים. לבוא לידי הסדרים עם איגודים~ גופים~ קרנות~ קופות וגופי פיקוח~ יועצים~ מומחים~ הכל כפי שוועד העמותה ימצא לנכון מדי פעם בפעם~ לטובת מטרות העמותה כולן או חלקן. לעשות כל פעולה שיש לה קשר למטרות העמותה~ או שיש בה כדי לעזור או לסייע~ במישרין או בעקיפין~ להשגתן של מטרות העמותה כולן או חלקן. להשתמש בכל אותן סמכויות ולעשות כן אותן פעולות המפורטות בחוק העמותות~ התש~ם- 1980 ו/או כל חוק שיבוא במקומו ובתקנון העמותה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך