אתר התורמים של ישראל

קרן אורה אחיסמך (ע~ר) – עמותה מספר 580712354

שם העמותה : קרן אורה אחיסמך (ע~ר)

מספר העמותה: 580712354

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: דת

סיווג משני של העמותה: אחר – דת

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות): 35045

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: רבי שמעון בר יוחאי 34, מודיעין עילית

מיקוד: 7183334

מטרות עמותה: הקמת רשת קהילתית רחבה שתיתן מענה לפעילויות הקהילה ועיקרן להקים~ לייסד~ לנהל ולפתח כולל אברכים ומוסדות שבהם יתנהלו פעילויות תורניות לכל הגילאים לשם הפצת התורה~ שיכללו הכשרת רבנים ומורים ללימודי היהדות והתורה~ כינוס כנסים ועריכת הרצאות בכל ענפי היהדות.~התכנסויות של ערבי גיבוש.~סיוע לנזקקים והקמת קופות גמילות חסדים וקרנות צדקה.~פעילויות חברתיות~ קהילתיות ותורניות לקהילה במגוון נושאים לחיזוק היהדות והחינוך על ידי הרצאות וערבי גיבוש.~הקמת קופות גמילות חסדים וקרנות צדקה. ~פעולות חברתיות~ קהילתיות ותורניות לקהילה במגוון נושאים לחיזוק היהדות והחינוך.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך