אתר התורמים של ישראל

קרן ירושלים ירוקה (קי~י) (ע~ר) – עמותה מספר 580597003

שם העמותה : קרן ירושלים ירוקה (קי~י) (ע~ר)

מספר העמותה: 580597003

שם העמותה באנגלית: (JGF) Jerusalem Green Fund (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: התנדבות וקרנות פילנטרופיות

סיווג משני של העמותה: קרנות (שמעבירות כספים לעמותות אחרות)

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 746474

סך הוצאות העמותה: 38998

כמות מתנדבים: 35

כמות עובדים: 3

מספר חברי עמותה: 112

איזורי פעילות: ירושלים

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: פיק חיים 4, ירושלים

מיקוד: 9610504

מטרות עמותה: גיוס משאבים וקידום פרוייקטים בעיקר ולרבות במרחב ירושלים~ לרווחת הסביבה~ החברה והכלכלה ולקידום מודעות לערך הקיימות. קידום מודעות ואחריות לסביבה~שימור ופיתוח המשאבים הטבעיים ואיכות הסביבה של מרחב ירושלים.מתן מענקים כספיים לארגונים ללא מטרת רווח~ אשר מקדמים את מטרות העמותה. עידוד וסיוע למיזמים עסקיים שמטרתם פיתוח בר-קיימא~ אשר תומכים במטרות העמותה ומקדמים אותן.עידוד וסיוע למיזמים ועסקים בהטמעת מדיניות של אחריות סביבתית וחברתית. עידוד וייזום שיח ושיתוף פעולה בין-דתי ובין-תרבותי~ בעבודה הן במרחב ירושלים~ הן ברחבי ישראל והן בקשר עם מדינות וערים אחרות בעולם. יזום וקיום כנסים~ ימי עיון~ סדנאות והרצאות למען הגברת האחריות לסביבה~ לחברה ולכלכלה. הכנה~ פרסום והפצה של חומר כתוב~ כמו גם פיתוח וייזום תוכניות התואמות את מטרות העמותה. פעילות בכל מישור~ בין אזרחי~ משפטי ו/או חינוכי לצורך קידום מטרות העמותה. יצירת מגע ושיתוף פעולה עם כל גורם מועיל בכל מקום בעולם~ בכדי לקדם את מטרות העמותה~ והכל בכפוף לכל דין. להקים חוגי ידידות ועמיתי ידידות לאיזה מן המוסדות הציבוריים הקיימים ו/או שיוקמו במסגרת מימוש מטרותיה של העמותה. להקים ולהחזיק במפעלי ומתקני חינוך~ תרבות~ אמנות~ רווחה~ שיפור איכות הסביבה~ ופיתוח חקלאות במסגרת מימוש מטרותיה של העמותה. לקבל תרומות~ מתנות~ עיזבונות~ נכסים וזכויות מכל סוג שהוא ולהשתמש בהם ובפירותיהם לקידום מטרות העמותה~ והכל בכפוף לכל דין. לגייס כספים~ בין בגדר של הלוואות~ מענקים וכו' ובין בכל דרך אחרת לצורך קידום מטרות העמותה ומימונן~ והכל בכפוף לכל דין.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

התנדבות בעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום למטרות שלה. כשאתם מתנדבים, אתם מקדמים פעילות חינוכית, חברתית ותרבותית, מסייעים לאנשים ומשפחות זקוקים לעזרה, ומפעילים פעולות למען צדק חברתי ולקידום מטרות חשובות נוספות.
בנוסף, התנדבות בעמותה מציעה לכם הזדמנות לפתח יכולות וכישורים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולחבר אתכם לקהילה. כך, ההתנדבות מאפשרת לכם להפוך לחלק מהמערכת החברתית ולתרום לשינוי חברתי חיובי.
כמו כן, ההתנדבות יכולה לסייע לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית, כאשר אתם מסייעים לאחרים ומפעילים שינוי חברתי בקהילה שלכם.
בסופו של דבר, התנדבות בעמותה היא דרך משמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום לשינוי חברתי חיובי. היא מספקת הזדמנות לפתח יכולות ולקדם מטרות חשובות, וגם מאפשרת לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך