אתר התורמים של ישראל

רגישות לקרינה ישראל (ע"ר) – עמותה מספר 580630150

שם העמותה : רגישות לקרינה ישראל (ע"ר)

מספר העמותה: 580630150

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: סביבה ובעלי חיים

סיווג משני של העמותה: אחר – סביבה ובעלי חיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות): 2110

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2019

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: התפוח 2, זכרון יעקב

מיקוד: 3092723

מטרות עמותה: מתן תמיכה רחבה (טכנית~ משפטית~ חברתית~ הסברתית~ לימודית~ רגשית~ בריאותית ועוד) לרגישים לקרינה בארץ. פעילות בכל דרך להבאת החברה והמדינה (כולל המערכת הרפואית~ בתי המשפט~ ביטוח לאומי ועוד) להכיר ברגישות לקרינה ובנפגעי הקרינה הבלתי מייננת. יצוג והצגת נושא הרגישות לקרינה מול הציבור~ מוסדות השלטון~ התקשורת~ מוסדות וחברות כללים כמו גם מול חברת החשמל~ חברות הסלולר והתשתיות. הפצת מודעות בנוגע לרגישות לקרינה והשפעות הביולוגיות~ הבריאותיות והחברתיות של הקרינה הבלתי מייננת. פעילות לצמצום השימוש וצמצום החשיפה לקרינה בלתי מייננת במרחב האישי. פעילות לצמצום השימוש בטכנולוגיות פולטות קרינה בלתי מייננת במרחב הציבורי~ המוסדי והתעסוקתי. הקמת ~בתים בטוחים~ (SAFE HOUSING) לרגישים לקרינה – התאמת מבני מגורים קיימים~ בפריסה ארצית~ לשהייה של מספר רגישים לקרינה כפתרון זמני להתאוששות מתסמינים של רגישות לקרינה וחשיפה לקרינה. הקמת אזורי מגוים או ישוב המותאמים לרגישים לקרינה (בכפוף למכתב הבהרה מיום 18.07.2016). עידוד~ יזום~ תמיכה~ קידום ושיתוף פעולה לקיום מחקרים בתחום ההשפעות הביולוגיות של הקרינה ובתחום הרגישות לקרינה. קיום אירועים ציבוריים~ כנסים וימי עיון לקידום מטרות העמותה. ביסוס שיתופי הפעולה עם רגישים לכימיקלים וקידום חיים בריאים ונקיים ממפגעים סביבתיים. בניית מעגל ידידי העמותה מקרב אנשים שלא נפגעו לפעילות משותפת. שיתופי פעולה עם עמותות ומאבקים לקידום מטרות אקולוגיות והסרת מפגעים סביבתיים~ בנושאי קרינה וזיהום סביבתי ובנושאים אחרים. בניית אתר אינטרנט בסיסי שיכיל: מידע על רגישות לקרינה~ מדריך להתמודדות ראשונית~ דף יצירת קשר. יצירת רשימות קשר של רגישים לקרינה. הקמת ועדי תמיכה מקומיים של רגישים לקרינה בעלי ידע~ מדי קרינה ונכונות לעזור לרגישים חדשים בשבילים הראשונים של ההתמודדות. הגעה לדיונים בנושא קרינה בכנסת~ בבתי משפט וברשויות מקומיות. העלאת המודעות הציבורית והתנגדות לפריסה של מוני חשמל~ גז ומים אלחוטיים~ סלולריים~ אלחוטיים וחכמים אחרים. הקמת מאגר ראשוני של נותני שירותים ידידותיים לרגישים לקרינה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך