אתר התורמים של ישראל

רכבת מהירה לישראל – מהגליל ועד אילת (ע~ר) – עמותה מספר 580682193

שם העמותה : רכבת מהירה לישראל – מהגליל ועד אילת (ע~ר)

מספר העמותה: 580682193

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: פעילות חברתית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ביבאס 3, טבריה

מיקוד: 1421003

מטרות עמותה: הקמת עמותה אשר כל מטרתה – סלילת קו רכבת מהירה מהגליל ועד אילת. ~העמותה תפעל מול ממשלת ישראל~ ראשי אשכולות וראשי רשויות לקידום פתרון תחבורתי – רכבת מהירה אשר תנוע במהירות של 250 קמ"ש מינימום מהגליל ועד אילת. ~גיוס גופים סטטוטוריים וגופים עסקיים לטובת המטרה. ~גיוס הסגל האקדמי והסטודנטים במכללות ובאוניברסיטאות בכדי שיפעלו כל אחד בתחומו לטובת המטרה לדוגמא: הלומדים קידום ברשתות חברתיות יפעלו לקדם המאבק~ כלכלנים יכינו עבודה של השפעת הבאת הרכבת על האזור בהיבט הכלכלי~ הלומדים פרסום ויח"צ יכינו כרזות וחומרי פרסום וכו'. ~גיוס ראשי האקדמיה באזור לטובת המטרה תוביל להכנת עבודות חקר אקדמיות ברמה גבוהה אשר ישרתו אותנו בבואנו להעניק תשובות למקבלי החלטות ולתורמים בכדי להסיר התנגדויות שיצוצו השכם והערב. ~החתמת שרים וחברי כנסת על התכנית הלאומית~ החתמת התושבים על עצומה~ גיוס לוביסטים ועוד. ~המנכל יצטרך לכתוב תכנית סדורה ומנומקת כיצד כובשים את יעד עם לו"ז מוגזדר ולהציגה בפני כל השותפים למיזם.~נדרוש מהממשלה העברתם של כל התקציבים אשר יועדו לגליל ולנגב ואשר לא נוצלו עד היום (מדובר במיליארדים לפי הפרסומים בתקשורת) ~נפעל לקדם את המיזם במסלול BOT ולהשיג מהמדינה מענקי איזון לשנים הראשונות ככל שהתכנית לא כלכלית בשנותיה הראשונות לטובת החברה המבצעת. ~נרתום זמרים~ אמנים~ סופרים ואנשי רוח שיתגייסו למאבק בכדי שיכתבו~ ישירו~ יספרו ויהיו שותפים למאבק~נגייס כסף באמצעות אתרים ייעודיים מהציבור ומיהדות העולם.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך