אתר התורמים של ישראל

רק חסד אחד (ע~ר) – עמותה מספר 580745552

שם העמותה : רק חסד אחד (ע~ר)

מספר העמותה: 580745552

שם העמותה באנגלית: JUST ONE CHESED (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: סיוע לנזקקים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הקציר 3, אפרת

מיקוד: 9043500

מטרות עמותה: גיוס תרומות וסיוע לנזקקים (מוגבלים~ חולים~ מעוטי יכולת~ חיילים בודדים~ עולים חדשים~ חינוך מיוחד וכל יהודי הזקוק לסיוע כלשהוא בארץ ישראל ו/או בגולה).~מתן מזון~ מלגות~ מענקים~ הלוואות~ שירותים ומוצרים.~חינוך לתרבות צדקה~ חסד ואחדות.~פיתוח טכנולוגיות לקידום חסד וצדקה.~מסחר בעבור גיוס כספים ומוצרים.~הפעלת מערך מתנדבים.~סיוע במגורים~ לימודים ותעסוקה.~סיוע רפואי ועזר לחולים ובני משפחותיהם.~לבצע כל פעולה חוקית למען קיום המטרות לעיל (כולל תמיכה בעמותות עם מטרות דומות).

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך