אתר התורמים של ישראל

שגשוג – שגשוג לחינוך ורווחה (ע"ר) – עמותה מספר 580636207

שם העמותה : שגשוג – שגשוג לחינוך ורווחה (ע"ר)

מספר העמותה: 580636207

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: לקיה 308, לקיה

מיקוד: 8499100

מטרות עמותה: העלאת רמת השירות הלאומי בקרב הצעירים הבדואים בדרום ובצפון~ שאינם מחויבים בשרות צבאי. שילוב הצעירים הבדואים על ידי התנדבותם בחברה ובמדינה. העלאת ההשכלה בקרב הצעירים הבדואים על ידי חיפוש וחלוקת מלגות. להרחיק את הצעירים הבדואים מלהיות נערים בסיכון. העמותה תפעל לקידום הערבות ההדדית ולצדק בחברה הישראלית בכלל ובמגזר הבדואי בפרט. העמותה תשים דגש על התנדבות הבנות הבדואיות תוך שמירה של המסורת הבדואית. תחומי ההתנדבות בקהילה מגוונים והם מתבצעים בין היתר במשרדי הממשלה השונים~ חינוך~ רווחה~ ביטחון פנים~ משפטים~ אזרחים ותיקים ועוד וכן עם מוסדות ציבוריים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך