אתר התורמים של ישראל

~שילוב~ מכון לטיפול משפחתי וזוגי – עמותה מספר 580013316

שם העמותה : ~שילוב~ מכון לטיפול משפחתי וזוגי

מספר העמותה: 580013316

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: אחר – שירותי רווחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 1506429

סך הוצאות העמותה: 278547

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 33

מספר חברי עמותה: 13

איזורי פעילות: ירושלים

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: נרשמה כעמותה מספר 58001331

כתובת העמותה: יפו 97, ירושלים

מיקוד: 9434001

מטרות עמותה: לפעול לקידום הטיפול בבעיות המשפחה והפרט.~א. לפעול לקידום הטיפול בבעיות המשפחה והפרט. ב. לתת שירותים למשפחה ולפרט על ידי עובדים סוציאליים ובעלי מקצועות אחרים לשם טיפול אינדיבידואלי~ קבוצתי~ משפחתי וסביבתי.ג. לתת יעוץ לבעיות במשפחה כיחידה או לבעיות בודדים בתוכה.ד. להציע שירותים לקהילה~ למשפחות וליחידים~ הנתונים בקונפליקטים בין-אישיים ותוך-אישיים ולפעול למען מניעת הקונפליקטים הלוו-תוך יישום של מבחר מתודות~ המוכרים מתחום העבודה הסוציאלית~ פסיכותרפיה אינדיבידואלית ומשפחתית. ה. להפעיל שירות ייעוץ למשפחה ולפרט~ תחת פיקוח של בני-סמכא~ בו יהיה מפגש בין-דיסציפלינרי עם המקורות השונים~ כגון: רפואה~ פסיכולוגיה~ חינוך~ משפט~ ועם השירותים הסוציאליים הקיימים.ו. לגבש את הניסיון המעשי והעיוני בתחומים בין דיסציפלינריים במגמה לקדם מחקר ולימוד בטיפול המשפחתי.ז. להגביר בקרב הציבור את תודעת החשיבות שבטיפול בבעיות היחידה והמשפחה ולצורך זה גם לפרסם את פעולות העמותה באופנים שונים בקרב הציבור.ט. לרכוש~ לקנות~ לשכור~ למכור~ להשכיר~ לתת~ לקבל~ להעביר ולשעבד כל נכסי דניידי ונכסי דלא ניידי~ ולבנות מוסדות או לשכור ולנהלם~ ולעשות כל פעולה שהיא הנחוצה לצורך ביצוע המטרות הנזכרות לעיל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך