אתר התורמים של ישראל

שלובות (ע~ר) – עמותה מספר 580676823

שם העמותה : שלובות (ע~ר)

מספר העמותה: 580676823

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: אחר – שירותי רווחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 936680

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 100

כמות עובדים: 5

מספר חברי עמותה: 7

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אלעזר המכבי 6, ירושלים

מיקוד: 9439406

מטרות עמותה: להקל על משפחות שבהן ילד עם צרכים מיוחדים. ~לעטוף את משפחות הילדים והילדים בעטיפה משפחתית. ~לתת לב קשוב ופתוח. ~להוציא את הילדים לשבתות פעילות~ לנופשים ולקייטנות. ~להוציא את המשפחות לחופשים וימי שיא שבהם יאגרו כוח להמשיך את ההתמודדות היומיומית.~לספק אנשי מקצוע בתחומים שונים לילדים ולהורים (על מנת להקל מבחינה כלכלית ורגשית על ההורים). ~לשלב את הילדים בחברה הרגילה~ בעבודות~ בפעילות.~מסיבות בבתי חולים.~עזרה סיוע ותמיכה למשפחות הילדים בשעות הצורך. ~מפגשים שבועיים וחוגי העשרה: – לילדים בעלי צרכים מיוחדים לאחר הלימודים. ~ליווי מקצועי של הנערים המתמודדים לאחר שסיימו את שנות הלימודים ויציאתם לחיים המורכבים~ הכולל בתוכו: יעוץ רגשי והכשרה לעבודה. ~בשנתיים הקרובות: לצרף ילדים עם צרכים מיוחדים לקבוצה הקיימת כמענה לדרישה והצורך העולה מין האוכלוסיה.~להגדיל את מערך המתנדבים והכשרתם להתנדבות.~להגביר את תדירות הפעילות לכל ימות השבוע.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך