אתר התורמים של ישראל

תושבי חיפה למען התחדשות עירונית מאוזנת (ע~ר) – עמותה מספר 580595775

שם העמותה : תושבי חיפה למען התחדשות עירונית מאוזנת (ע~ר)

מספר העמותה: 580595775

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: סביבה ובעלי חיים

סיווג משני של העמותה: אחר – סביבה ובעלי חיים

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: דישראלי 57, חיפה

מיקוד: 3433335

מטרות עמותה: לקדם מימוש חוקי~ שיוויוני ומאוזן של חיזוק מבנים בפני רעידות אדמה בחיפה ולפעול להכנת תוכנית שתקבע מדיניות אחידה ובלתי מפלה למתן הזכויות לביצוע תמ~א 38 באזורי העיר השונים בהתאם לשיקולים חוקיים ובכפוף לקיומן של תשתיות מתאימות לייצג את חברי העמותה ואת ענייניהם של תושבי השכונות בכל נושא שבו קיים עניין המשותף לכלל הציבור בחיפה~ בין עקב יישום לא שיוויוני ולא מידתי של תמ~א 38 ובין אם עקב פגיעה בנכסים בכלל (עקב תגבור זכויות במסגרת תמ~א 38) ובין עקב פגיעה בבעלי נכסים גובלים ובין עקב פגיעה בתושבים שמפאת מצבם האישי~ גילם ו/או בריאותם מתקשים לייצג עצמם כהלכה. לפעול לשימור ערכי אדריכלות~ טבע ונוף בכרמל ובחיפה ולמען קידום זכותם של התושבים להנות מאוויר~ אור השמש והחזות הירוקה של הכרמל.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך