אתר התורמים של ישראל

תיק אוכל (ע~ר) – עמותה מספר 580574226

שם העמותה : תיק אוכל (ע~ר)

מספר העמותה: 580574226

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: נמחקה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: שירותי רווחה

סיווג משני של העמותה: אחר – שירותי רווחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הצנחנים 19, הוד השרון

מיקוד: 4529544

מטרות עמותה: הענקת סיוע הומניטארי לקטינים במצוקה~ במטרה לספק מענה לצורך הבסיסי בביטחון תזונתי~ באמצעות הספקת מזון הן במוסדות החינוך והן במרכזי העמותה וכן הענקת שיעורי העשרה להרחבת אופקיהם של ילדים באמצעות שיתוף אזרחים מן המגזר העסקי והציבור~ בעלי מקצועות שונים~ אשר יתנדבו בעמותה ויעבירו קורסי העשרה בתחום פעילותם. פעילות תוך שמירה על כבוד הדדי בין נותני השירות לבין מקבליו~ שמירה על חיסיון מקבלי השירות תוך הקניית ערכים של ערבות הדדית וסולידריות חברתית. פעילות להזנת ילדים בבתי הספר. הקמת מרכזי הזנה לילדים בערים מרכזיות בארץ. פעילויות העשרה במרכזי ההזנה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך