אתר התורמים של ישראל

6 מיליון לבבות (ע~ר) – עמותה מספר 580663797

שם העמותה : 6 מיליון לבבות (ע~ר)

מספר העמותה: 580663797

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: מורשת או הנצחה

סיווג משני של העמותה: אחר – מורשת והנצחה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: כ~ץ בן ציון 19, תל אביב – יפו

מיקוד: 0

מטרות עמותה: העמותה הוקמה בידי ניצולי שואה להנציח את זכר השואה באמצעות מעשים טובים~ פעילות הומניטרית~ פעילות למען איכות הסביבה והחי~ עידוד יצירה ספרותית~ מוזיקלית~ אמנותית~ מחקר מדעי~ להיאבק בהכחשת השואה~ לסייע לניצולי שואה בכל דרך ולסייע לבני הדור השני. העמותה תוביל פרויקט נטיעת עץ אישי על שמו של כל אדם שנספה בשואה וכל ניצול שואה~ כשהשאיפה היא לנטוע את העצים בתוך הערים בישראל ובעולם – כך שהציבור יעבור יום יום על יד העץ שישא שלט ובו סיפורו של קורבן השואה או ניצול השואה שעל שמו ניטע העץ וכך זכר השואה יארג למרקם החיים ולמודעות היומיות. בתחום האמנות ןוהיצירה תפעל העמותה בכל דרך לעידוד יצירות שיעמיקו את המודעות לשואה~ בכל תחומי האמנות~ ספרות~ מוזיקה~ קולנוע~ מחקר וכל יוזמה שתעודד את העמקת זכר השואה. בנוסף תקדם העמותה פרסום ליצירות ספרותית~ אמנותיות וכל יצירה או יוזמה קריאטיבית~ מדעית~ חברתית ועוד~ של נספי שואה שיצירתם לא זכתה להוקרה~ של ניצולי שואה (כולל כאלה שנפטרו) וכן של בני הדור השני. העמותה תפעל גם למתן פרסים כספיים ליוצרים או לבני משפחותיהם. העמותה תעודד בכל דרך כתיבה של שירה וספרות בעברית – השפה אותה רצו להכחיד יחד עם הכחדת העם היהודי. העמותה תשאף לגייס תרומות שיאפשרו להגיש עזרה הומניטרית ללא גבולות – לזכר נספי השואה. העמותה תפעל לתיעוד זכרונות של ניצולי שואה בכל העולם ואף תיעוד זכרונות בני הדור השני אודות קורות הוריהם בשואה. העמותה תפעל למאבק בהכחשת השואה ובאנטישמיות. העמותה תעודד התנדבות למען ניצולי שואה ובני הדור השני ותיתן פרסים מיוחדים ומלגות למתנדבים בכלל ולמתנדבים בני הדור השני והשלישי בפרט. העמותה תעודד גם התנדבות כללית ונתינה בכל תחום. העמותה תקים מיזם מיוחד להגשים משאלות של ניצולי שואה. משאלה אחת החוזרת על עצמה היא לטפל בבעלי החיים של ניצולי שואה גם לאחר מות הניצולים~ ולעודד סיוע~ טיפול~ ויחס הומני לבעלי חיים של ניצולי השואה בפרט~ ולבעלי חיים באשר הם. העמותה תפעל למימון מחקרים מדעיים~ רפואיים וחברתיים שלא זוכים לתמיכת הממסד ולחלק מלגות ופרסים לחוקרים שאינם נתמכים בידי הממסד המדעי וזאת לזכר ניצולי שואה שלא זכו לממש את הפוטנציאל שלהם למחקר מדעי ולא זכו להשכלה גבוהה ורעיונותיהם לא נשמעו. העמותה תפעל בכל דרך לשנות את העולם לטובה בדגש מיוחד שעשיה זו היא לזכרם של נספי השואה שליבם נדם אבל פעימת לבבות אלה תישמע באמצעות מיליוני מעשים טובים ברחבי העולם.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

התנדבות בעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום למטרות שלה. כשאתם מתנדבים, אתם מקדמים פעילות חינוכית, חברתית ותרבותית, מסייעים לאנשים ומשפחות זקוקים לעזרה, ומפעילים פעולות למען צדק חברתי ולקידום מטרות חשובות נוספות.
בנוסף, התנדבות בעמותה מציעה לכם הזדמנות לפתח יכולות וכישורים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולחבר אתכם לקהילה. כך, ההתנדבות מאפשרת לכם להפוך לחלק מהמערכת החברתית ולתרום לשינוי חברתי חיובי.
כמו כן, ההתנדבות יכולה לסייע לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית, כאשר אתם מסייעים לאחרים ומפעילים שינוי חברתי בקהילה שלכם.
בסופו של דבר, התנדבות בעמותה היא דרך משמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום לשינוי חברתי חיובי. היא מספקת הזדמנות לפתח יכולות ולקדם מטרות חשובות, וגם מאפשרת לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך