אתר התורמים של ישראל

ארגון יוצאי דמשק (סוריה) בישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580066561

שם העמותה : ארגון יוצאי דמשק (סוריה) בישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580066561

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: ארגון יוצאי תפוצה (כולל יוצאי עיר)

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 22232

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 8

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 147

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: עולי דמשק

כתובת העמותה: ראש פינה 3, תל אביב – יפו

מיקוד: 6605803

מטרות עמותה: ~לאחד ולארגן את כל ויצאי דמשק (סוריה) בישראל בלי הבדל מעמד או השקפה פוליטית או מפלגתית. יצירת קשר עם יוצאי דמשק ומשפחותיהם הן בישראל והן בתפוצות. הארגון הוא בלתי מפלגתי. הארגון הוא כלכלי~ תרבותי~ סוציאלי ולעזרה הדדית. סיוע וסעד לנזקקים ממשפחות ובני קהילת יוצאי דמשק בישראל. הנצחת זכר קהילת יוצאי דמשק (סוריה)~ מורשתה~ מנהיגיה ובניה שנפלו במערכות ישראל. לעזור ולתמוך בעולים מבני הקהילה מיום הגעתם למדינה עד לקליטתם במתן כל עזרה אפשרית. ארגון~ מימון וחלוקת מלגות~ חינוך לתלמידים מבני משפחות מעוטות יכולת ו/או מרובות ילדים מבני יוצאי דמשק. לנהל את בתי הכנסת של קהילת יוצאי דמשק והם: שבת אחים ובית-יעקב בתל אביב. להוציא לאור ספר על מורשת קהילת דמשק~ סוריה~ ושאר דברי דפוס ופרסומים המתייחסים לקהילת יוצאי דמשק~ סוריה. הקמת ארכיב לתולדות התנועה הציונית והחלוצית. ארגון כנסים ואירועים חברתיים ותרבותיים שונים ליוצאי דמשק~ סוריה~ בישראל.~

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך