אתר התורמים של ישראל

התאחדות עולי מצרים בישראל (ע~ר) – עמותה מספר 580065167

שם העמותה : התאחדות עולי מצרים בישראל (ע~ר)

מספר העמותה: 580065167

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: קליטת עליה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 356095

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 26

כמות עובדים: 1

מספר חברי עמותה: 250

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: התאחדות עולי מצרים בישראל.

כתובת העמותה: פינסקר 56, תל אביב – יפו

מיקוד: 6356811

מטרות עמותה: סיוע ליוצאי מצרים וצאציהם בישראל ומחוץ לישראללהדריכם בקליטה הרוחנית~ החינוכית והכלכליתבישראל ולארגן פעולות חברתיות. לפעול בישראלומחוצה לה למימוש זכויות יהודים יוצאי מצריםשנשללו או נפגעו זכויותיהם. לפעול לשימור והפצת המורשת של יהודי מצרים~ ע~י כנסים~ תיעוד ומחקר. הפעלת מרכז מידע למורשת יהדות מצרים.~1. לשמר ולהפיץ בישראל ומחוצה לה את מורשת יהדות מצרים~ קורותיה ותרבותה במרוצת הדורות ולפתח אצל יוצאי מצרים וצאצאיהם ואצל הציבור הרחב את המורשת על תרומת יהדות מצרים בדברי ימי עם ישראל וארץ ישראל.
2. לקדם ולעודד עבודות מחקר ופרסומים בנושא מורשת יהודי מצרים ולהביא לכלילתו בתוכנית הלמודים בסמינרים למורים~ בבתי הספר~ במוסדות השכלה גבוהה~ בתקשורת הכתובה והאלקטרונית.
3. לרכז את התביעות של יוצאי ומגורשי מצרים ככל שנמסרו להתאחדות~ על רכושם הפרטי שנשאר במצרים ולפעול מול ויחד עם המוסדות המטפלים ברכוש זה.
4. לפעול בישראל ומחוצה לה למימוש זכויות יהודים יוצאי מצרים שנשללו או נפגעו בזכויותיהם החומריות~ הכלכליות והרוחניות ושנשללה מהם חרותם במעצרים ובמאסרים~ ברדיפה ובעינויים.
5. לפעול הן בישראל והן מחוצה לה בעזרת מדינות~ מוסדות וארגונים לאומיים ובינלאומיים כדי לסייע לרשות מוסמכת לקבל למען היהודים הנפגעים ונציגיהם פיצויים נאותים על רכוש פרטי ורכוש קהילתי יהודי שהיה במצרים שלא ניתן עבורו פיצוי נאות.
6.לפעול כדי להניע את מצרים למסור לידי רשות יהודית מוסמכת את ספרי התורה~ המנורות ושאר חפצי ערך יודאיקה ותרבות יהודיים שנשארו במצרים.
7. להניע את הגופים המוסמכים מקבלי הפיצויים על הרכוש הציבורי היהודי במצרים להקציב סכומי כסף מהפיצויים שישמשו בידי ההתאחדות לקרן לממן מרכזים ופעולות להנצחת זכר קהילות ישראל במצרים ומורשתם בדורות השונים.
8. לסייע ולקדם תביעות פיצויים על רכוש פרטי של יהודים שנבצר מהם להוציא.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

התנדבות בעמותה היא דרך חשובה ומשמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום למטרות שלה. כשאתם מתנדבים, אתם מקדמים פעילות חינוכית, חברתית ותרבותית, מסייעים לאנשים ומשפחות זקוקים לעזרה, ומפעילים פעולות למען צדק חברתי ולקידום מטרות חשובות נוספות.
בנוסף, התנדבות בעמותה מציעה לכם הזדמנות לפתח יכולות וכישורים חדשים, לפגוש אנשים חדשים ולחבר אתכם לקהילה. כך, ההתנדבות מאפשרת לכם להפוך לחלק מהמערכת החברתית ולתרום לשינוי חברתי חיובי.
כמו כן, ההתנדבות יכולה לסייע לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית, כאשר אתם מסייעים לאחרים ומפעילים שינוי חברתי בקהילה שלכם.
בסופו של דבר, התנדבות בעמותה היא דרך משמעותית להיות חלק מהקהילה ולתרום לשינוי חברתי חיובי. היא מספקת הזדמנות לפתח יכולות ולקדם מטרות חשובות, וגם מאפשרת לכם לקבל תחושה של השפעה חיובית והצלחה אישית.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך