אתר התורמים של ישראל

ביצור לחיזוק קרית שמונה והגליל בערכי תורה (ע~ר) – עמותה מספר 580048759

שם העמותה : ביצור לחיזוק קרית שמונה והגליל בערכי תורה (ע~ר)

מספר העמותה: 580048759

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 1690581

סך הוצאות העמותה: 27808

כמות מתנדבים: 9

כמות עובדים: 14

מספר חברי עמותה: 19

איזורי פעילות: צפון

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: נרשמה כעמותה מספר 58004875

כתובת העמותה: סמ הנביאים 10, קריית שמונה

מיקוד: 1160603

מטרות עמותה: להביא לקרית שמונה כוחות תורניים שיתרמו לכח עמידתה של קרית שמונה בפרט ושל הגליל והגולן בכלל ולחינוך תלמידים ובוגרים בגליל. להפעיל מדרשות תורניות .לארגן קבוצות מתנדבים למען העיר ולנען הגליל והגולן ומפעליהן.להפעיל מערך שיעורי יהדות בבתי ספר ופעילויות חברתיות בקהילה. לסייע למטרות צדקה וגמ~ח. הקמה והפעלת גרעין בודדים ומשפחות שמתעסק בחינוך פורמאלי ובלתי פורמאלי~ חברה תורה וחסד~ קידום פרויקטים התנדבותיים ויוזמות כלכליות לצרכים תרבותיים וחברתיים~ עידוד התיישבות בקרית שמונה~ שירותי הדרכה וחינוך תורני ציוני (הכל בכפוף לאמור במכתב העמותה מיום 3.2.16).

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך