אתר התורמים של ישראל

התאגדות הישראלית לברידג' (ע~ר) – עמותה מספר 580021764

שם העמותה : התאגדות הישראלית לברידג' (ע~ר)

מספר העמותה: 580021764

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: ספורט

סיווג משני של העמותה: אחר – ספורט

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 2177628

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 5

מספר חברי עמותה: 6306

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: בריד`ג-התאחדות ארצי ישראלית.

כתובת העמותה: יערה 27, רעננה

מיקוד: 4320458

מטרות עמותה: לפתח את ענף הברידג` בישראל~ לרכזו ולנהלו~ בכל הקשור במשחק זה בתורת ספורט בעל אופיתחרותי. לעשות למען החדרת הכרתו של משחק הברידג' כספורט בעל אופי תחרותי ע~י הצבור הרחב בכלל וע~י מוסדות המדינה בפרט. לקבוע ולהתקין חוקים ותקנות~ נוהלים וסדרים בכל הנוגע לענף הברידג' ולניהול תחרויות ואופיין על בסיס החוקים הבינלאומיים הקיימים והמקובלים בליגה האירופאית לבירדג' ובארגון העולמי לבידג' (EBLו-WBF). לפקח על אופי משחקי הברידג' התחרותי המתנהלים בסניפים המוכרים על ידה ולאחוז אמצעים בכל מקרה שנראה כי מן הדין לעשות כן~ לשם שמירה על רמת נשחק הוגנת והולמת. לעשות למען העלאת רמתו של משחק הברידג'~ קידום כישרונות וטיפול הרגלים של עקרונות המשחק ההוגן~ הרוח הספורטיבית ומשמעת בקרב חברי ההתאגדות. ליזום~ לארגן~ לפתח ולבצע תחרויות ברידג' למיניהן וכל כל מיני פעולות משותפות לחברי ההתאגדות או העשויות להיות בעליות ענין או משמעות בכל הנוגע למשחק הברידג' וקידומו~ במישרין או בעקיפין. להוציא לאור עלונים~ כתבי עת~ ספרים או פרסומים אחרים~ להשתמש בדרכי התקשרות המקובלים וכן לערוך מחקרים והרצאות ובכלל להיות הגוף להחלפת ידע ומידע בין חברי ההתאגדות בינם לבין עצמם וכן בין ההתאגדות לגורמי חוץ. לפעול למען חברי ההתאגדות. לפתח קשרים בינלאומיים ולטפח קשרים ידידותיים וחברותיים וכן לארגן או להשתתף בתחרויות~ קונגרסים ואירועים בין ארציים או בינלאומיים. לקיים בתי ספר וקורסים להשתלמויות לשחקנים או מנהלי תחרויות. ליצור קרנות מיוחדות לעזרה הדדית או לכל מטרה אחרת לטובת ההתאגדות או חבריה. ובכלל לעשות כל פעולה הדרושה לקידום ענין הברידג' והמטרות המנויות לעיל ובכלל זה לרכוש נכסים~ להתקשר בחוזים ולהחזיק מנגנון כנדרש.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך