אתר התורמים של ישראל

ידידי בית יוסף צבי בקנדה (ע~ר) – עמותה מספר 580738664

שם העמותה : ידידי בית יוסף צבי בקנדה (ע~ר)

מספר העמותה: 580738664

שם העמותה באנגלית: CANADIAN FRIENDS OF BETH JOSEFH ZVI (R.A.)

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: הרב מלצר 38, בני ברק

מיקוד: 0

מטרות עמותה: פעולות חסד~ קידום נוער ותרבות~ עידוד פעילות תורנית בקרב נערים ע~י מבצעים ומלגות~ קידום נערים המתקשים בלימוד ועידודם ע~י חונכים פרטיים~ קידום ילדים המתקשים במקצועות בסיס ועידודם ע~י חונכים פרטיים~ עריכת מבחנים מעת לעת תוך יצירת תחרות לימודית ומתן פרסים למצטיינים~ איתור ילדים המגיעים ממשפחות מעוטי יכולת ושימת דגש על חוסרים לימודיים כתוצאה מכך~ והשלמתם.~מתן מלגות~ קמחא דפסחא~ עזרה לחגים~ עזר נישואין למיעוטי יכולת.~קידום צדקה נוער ותרבות~ לערוך פעולות רווחה ומפעלי חסד שונים למטרות שיקום ילדי ישראל וחינוכם.~הקמה והפעלה מוסדות חינוך ופנימיות.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך