אתר התורמים של ישראל

מוסדות חינוך- כפר פינס (ע~ר) – עמותה מספר 580049146

שם העמותה : מוסדות חינוך- כפר פינס (ע~ר)

מספר העמותה: 580049146

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 44455612

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 13

כמות עובדים: 126

מספר חברי עמותה: 20

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית: אולפנא~-מוסד תורני תיכוני לבנות 1961-77.

כתובת העמותה: 1, כפר פינס

מיקוד: 3792000

מטרות עמותה: לייסד~ לקיים~ לבסס~ להרחיב ולפתח את מוסדות חינוך כפר פינס.~לייסד~ לקיים לבסס~ להרחיב ולפתח אולפנות לבנות ומסגרת/ות של ישיבה/ות תיכוניות. ~להקים ישיבות גבוהות ו/או ישיבה/ות הסדר ו/או חטיבת/ות ביניים ו/או כל מסגרות לימודיות אחרות לבנים ו/או לבנות במקום שזה מתבקש. ~להקנות תורה ויראת שמיים~ לארגן ולקיים לימודים תורניים וכלליים.~לעודד~ לכוון~ להדריך ולחנך את תלמידי ותלמידות מוסדות חינוך כפר פינס לפעילות התנדבות לשרות האומה ולהמשך לימודים במסגרת מכללות תורניות או בלימודים תורניים וגבוהים.~לטפח את הערכים החלוציים בקרב התלמידים והתלמידות. ~לקיים קיטנות~ תוכניות חינוכיות~ סמינריונים~ תוכניות להעמקת היהדות ולפתח פעולות תורניות בין תושבי ישראל בכלל~ ובקרב הצעירות והצעירים בפרט ולהוציא למטרה זו ספרי לימוד~ ספרי עזר~ עתונים~ עלונים חוברות וכדו'. ~לקבל שכר לימוד~ תרומות~ מתנות~ עזבונות~ מענקים~ הקצבות וכל תמיכות כספיות אחרות למען החזקתה~ הרחבתה ציודה וביסוסה הרוחני והחומרי של העמותה ולצורך זה להשתמש בכל אמצעי הפרסום הנראים לעמותה.~לקבל שכר לימוד~ תרומות~ מתנות~ עזבונות~ מענקים~ הקצבות וכל תמיכות כספיות אחרות למען החזקתה~ הרחבתה ציודה וביסוסה הרוחני והחומרי של העמותה ולצורך זה להשתמש בכל אמצעי הפרסום הנראים לעמותה.~לוות כספים למטרות העמותה ולהתחייב בתשלומיהם בכל הצורות והאופנים שהעמותה תמצאם למתאימים בשבילה ולצורך זה לשעבד~ למשכן ולתת בטוחות.~לקנות~ למכור~ לשכור או לרכוש בחליפין ובכל אופן אחר~ מקרקעין ומטלטלין הדרושים למטרות העמותה.~לבנות~ להקים בניינים וכן להרחיב או להגדיל בניינים קיימים לצורך למודים פנימייתיים~ ספריות~ בתי תפילה או כל מטרה שהעמותה תחשוב אותה למועילה. ~לקיים גמ~ח~ קרן סטיפנדיות והלוואות~ לתלמידים ולתלמידות של העמותה ובוגריה וכן לעובדי העמותה. ~לקיים שרות רפואי~ מקומות מרגוע לימי פגרא ובדרך כלל לעשות כל פעולה אשר מזמן לזמן תוכל~ לדעת העמותה~ לעזור למוסדותיה.~להשתתף בחברות ולשתף פעולה עם חברות~ עמותות או איש/אנשים אחרים בקשר להגשמת כל מטרה ממטרות העמותה.~לקבל ולשלם כספים~ לחתום על שטרי חוב~ שיקים והתחייבויות מכל מינים~ להחזיק חשבונות בבנק~ או בנקים ובמוסדות כספיים אחרים ולעשות כל פעולות בנקאיות הדרושות לקיומה של העמותה.~להופיע בפני בתי דין~ בתי משפט לסוגיהם ודרגותיהם כתובע~ נתבע~ צד שלישי~ ובכל תפקיד ואופן אחר~ וכן בפני כל משרדי הממשלה~ הרשויות המקומיות כולל משרדי ההוצאה לפועל ומשרדי ספרי האחוזה. כקונה~ שוכר~ חוכר~ ממשכן~ מוכר~ משכיר~ מחכיר~ ולעשות כל פעולה חוקית אחרת למטרות העמותה וליפות כוחם של עורכי דין לביצוע הפעולות הנ~ל.~לפעול ולעשות הכל כאישיות משפטית בעל זכויות מלאות.~אסור לחברי העמותה לקבל רווחים ולהנות הנאה כלשהיא מהכנסות העמותה ומרכושה.~קבלת מורים-ות~ עובדים ופיטוריהם תבוצע על ידי ההנהלה~ בהתאם לעקרונות שתחליט עליהם מפעם לפעם.~ראש האולפנא ומנהלה שהשקפת עולמם תהיה דתית לאומית~ ימונו על ידי ועד העמותה לאחר היוועצות עם המרכז ומבלי לגרוע משיקול דעת הועד.~כב.כ. כל עובד חדש צריך תחילה להתקבל לנסיון של שנה.
ראשי הישיבות/האולפנות יש לקבל לפחות לשתי תקופות נסיון~ שלא יפחתו מארבע שנות לימוד.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך