אתר התורמים של ישראל

מכון הארי אוסקר טריגובוף (ע~ר) – עמותה מספר 580570190

שם העמותה : מכון הארי אוסקר טריגובוף (ע~ר)

מספר העמותה: 580570190

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: קליטת עליה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 2003059

סך הוצאות העמותה: 404336

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 4

מספר חברי עמותה: 8

איזורי פעילות: דרום

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: פייס 11, ראשון לציון

מיקוד: 7526011

מטרות עמותה: חיזוק מגמות של מתינות~ אחדות ושילוב חברתי בישראל. טיפוח מנהיגות אחראית ומתונה בישראל הפועלת בין השאר לקידום חברתי וכלכלי של אוכלוסיות מוחלשות בישראל ולחיזוק מעמדה של ישראל בתפוצות. קידום יוזמות ופעולות בארץ ובחוץ לארץ במטרה לסייע לשילובם בחברה היהודית בישראל והזדהותם עם מדינת ישראל של עולים וזכאי עלייה~ שהגיעו כעולים לישראל או שבכוונתם לעלות לישראל~ והכל מכוח זכאותם על פי חוק השבות.חיזוק המגמות וסיוע במיזמים שמטרתם קידום ושוויון הזדמנויות בשוק התעסוקה לכלל אזרחי ישראל~ על מנת להגדיל את מספר המועסקים מבין תושבי ישראל בגיל העבודה~ ואת מסוגלותם התעסוקתית~ תוך התמקדות באוכלוסיות מוחלשות. קידום עקרונות הקיימות והמודעות להיבטים הסביבתיים כמרכיב מרכזי בהעצמה חברתית – כלכלית.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך