אתר התורמים של ישראל

מרחביה – אגודה לקידום החינוך התורני (ע~ר) – עמותה מספר 580017275

שם העמותה : מרחביה – אגודה לקידום החינוך התורני (ע~ר)

מספר העמותה: 580017275

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: אחר – חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 25514766

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 291

מספר חברי עמותה: 14

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ירמיהו 5, ירושלים

מיקוד: 9530603

מטרות עמותה: לנהל חברה קדישא בירושלים. לגמול חסד של אמת עם המתים. לחזק את החינוך התורני ציוני במדינת ישראל. חיזוק התודעה היהודית והציונית של הקהילה התורנית-ציונית ממלכתית במדינת ישראל ובתפוצות העם היהודי. חיזוק עם ישראל בכללו~ ובמיוחד הקהילה הדתית-תורנית ציונית בארץ ובתפוצות. הקמת דור המשך~ בתים ומשפחות חדשות בעם ישראל כולו~ ובמיוחד הקהילה הדתית-תורנית ציונית בארץ ובתפוצות. הקמה~ הפעלה~ ניהול~ קידום ופיתוח של מיזמים בנושאים חינוכיים~ תורניים~ חברתיים~ תרבותיים~ יהודיים וקהילתיים בארץ ובתפוצות. חינוך ללימוד התורה בכל קבדי העם וגילאיו~ בארץ ובתפוצה~ בין היתר~ באמצעות סיוע במלגות ללמודי תורה לשמה. גידול תלמידי חכמים חלוצים~ המעורבים בדעת עם הבריות והתורמים לעם~ לארץ~ למדינה~ לחברה ולקהילה.~לחזק את החינוך התורני ציוני במדינת ישראל. חיזוק התודעה היהודית והציונית של הקהילה התורנית-ציונית ממלכתית במדינת ישראל ובתפוצות העם היהודי. חיזוק עם ישראל בכללו~ ובמיוחד הקהילה הדתית-תורנית ציונית בארץ ובתפוצות. הקמת דור המשך~ בתים ומשפחות חדשות בעם ישראל כולו~ ובמיוחד הקהילה הדתית-תורנית ציונית בארץ ובתפוצות. הקמה~ הפעלה~ ניהול~ קידום ופיתוח של מיזמים בנושאים חינוכיים~ תורניים~ חברתיים~ תרבותיים~ יהודיים וקהילתיים בארץ ובתפוצות. חינוך ללימוד התורה בכל קבדי העם וגילאיו~ בארץ ובתפוצה~ בין היתר~ באמצעות סיוע במלגות ללמודי תורה לשמה. גידול תלמידי חכמים חלוצים~ המעורבים בדעת עם הבריות והתורמים לעם~ לארץ~ למדינה~ לחברה ולקהילה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך