אתר התורמים של ישראל

עמותת גמלאי חברת כלל ביטוח ופיננסים (ע~ר) – עמותה מספר 580715530

שם העמותה : עמותת גמלאי חברת כלל ביטוח ופיננסים (ע~ר)

מספר העמותה: 580715530

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 

מחזור כספי (הכנסות):

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים:

כמות עובדים:

מספר חברי עמותה:

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה:

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ולנברג ראול 36, תל אביב – יפו

מיקוד: 6971930

מטרות עמותה: העמותה תפעל בכל הקשור לגמלאי קבוצת כלל ביטוח ופיננסיים ושאיריהם שיצטרפו לעמותה וישלמו את דמי החבר השנתיים. ~העמותה תקדם שמירה על זכויות הגמלאים בתחום הפנסיה ו/או בתחום הרווחה על פי ההסכמים הקיבוציים הנהוגים בחברה. ~העמותה תארגן ותממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד)~ החל ממועד הקמתה ובאופן שוטף~ פעילויות לרווחת חברי העמותה במסגרת של אירועים~ מסיבות~ נופשים~ טיולים~ הטבות והנחות בבתי עסק וירידים שונים – בין אם בתחומי הביטוח והפיננסיים ובין אם בתחומים אחרים. ~העמותה תארגן ותממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד) פעילויות רווחה בתחום תרבות הפנאי ובכלל זאת מופעים~ הרצאות~ חוגים וסדנאות~ מינויים לתיאטראות~ חברות במועדוני ספורט וכושר~ העשרה תרבותית וארגון פעילות חברתית לטובת החברים בעמותה.~העמותה תשמור על קשר עם הגמלאים ותפעל לקידום צרכים שונים המותאמים לאוכלוסייה זו בתחום הרווחה והבריאות~ ובכלל זאת מתן יעוץ והכוונה לקבלת זכויות שונות~ סיוע משפטי לבני משפחות חברי העמותה בכל הקשור לטיפול בחברי העמותה ו/או סיוע משפטי או אחר לשארי חברי העמותה בעניינים הקשורים לחברי העמותה~ על בסיס קריטריונים אחידים שיקבע הועד המנהל של העמותה.~השתתפות במימון הוצאות רפואיות (לרבות ניתוחים) ו/או כל סיוע כספי אחר לחברי עמותה נזקקים ו/או לבני משפחותיהם~ מטעמים של מצב סוציואקונומי קשה~ במסגרת עזרה הדדית בין חברי העמותה ועל בסיס קריטריונים אחידים שיקבע הועד המנהל של העמותה. ~שיתוף פעולה עם עמותות גמלאים במקומות עבודה אחרים ותאגידים שונים לשם הענקת שירותים לחברי העמותה בתחומי פעולתה של העמותה ובתחומים נוספים הקשורים ברווחה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך