אתר התורמים של ישראל

עמותת הרווחה והבריאות של עובדי מגדל חברה לביטוח (ע~ר) – עמותה מספר 580616472

שם העמותה : עמותת הרווחה והבריאות של עובדי מגדל חברה לביטוח (ע~ר)

מספר העמותה: 580616472

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: חינוך~ השכלה והכשרה מקצועית

סיווג משני של העמותה: הכשרה ותעסוקה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 4494857

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 0

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 9

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אפעל 4, פתח תקווה

מיקוד: 4951104

מטרות עמותה: לארגן ולממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד) החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף~ פעילויות לרווחת עובדי החברה במסגרת של אירועים~ מסיבות~ נופשים~ הטבות והנחות בבתי עסק וירידים~ בין אם בתחומי החברה ובין אם מחוצה לה. לארגן ולממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד) החל ממועד הקמת העמותה ובואפן שוטף~ פעילויות להעשרת עובדי החברה במסגרת של הרצאות~ חוגים וסדנאות~ בין אם בתחומי החברה ובין אם מחוצה לה. לארגן ולממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד)~ החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף~ פעילויות תרבות לעובדי החברה במסגרת של מופעים (בחברה ומחוצה לה)~ מינויים לתיאטראות~ תחרויות~ כישרונות והפקת עיתון לעובדי החברה. לארגן ולממן~ באופן מלא או חלקי (מסובסד)~ החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף~ פעילויות ספורט לעובדי החברה במסגרת של ימי ספורט~ תחרויות~ נבחרות ספורט של מקום העבודה~ בין אם בתחומי החברה ובין אם מחוצה לה. החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף~ להתקשר עם חברות וסוכנויות ביטוח למטרת רכישת פוליסות ביטוח לעובדים במחירים מוזלים או אף מסובסדים מהמחיר הרגיל בשוק. החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף לתת מלגות ו/או השתתפות במימון הוצאות רפואיות (לרבות ניתוחים) ו/או סיוע כספי אחר~ לעובדים נזקקים ו/או לבני משפחותיהם~ מטעמים של מצב סוציואקונומי קשה ו/או מטעמים של בעיה רפואית מתמשכת~ במסגרת של עזרה הדדית בין עובדי החברה ועל בסיס קריטריונים אחידים שתקבע העמותה. החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף~ להעניק את שירותי העמותה למשפחות עובדי החברה ולגמלאים של חברת מגדל שהיו עובדי החברה. החל ממועד הקמת העמותה ובאופן שוטף~ לשתף פעולה עם ועדי עובדים במקומות עבודה אחרים לשם הענקת שירותים לעובדי החברה בתחומי פעילותה של העמותה ובתחומים נוספים הקשורים ברווחה. ניהול חנות רווחה ושימוש ברווחים ממכירת מוצרי צריכה לעובדים בחנות הרווחה לקיום מטרות העמותה האמורות לעיל. החל ממועד הקמת העמותה תפעל העמותה להקמת חנות רווחה שתוקם לפי מודל ~חנויות נוחות~ ובין המוצרים שתמכור יהיו מוצרי מזון ושתיה~ מוצרי היגיינה ומגזינים. מחירי המוצרים בחנות הרווחה יהיו זולים ביחס למחירם בשוק. כל ההכנסות מחנות הרווחה יגיעו לעמותה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה בביט לעמותה הוא צורה מעולה לתת מעט מהזמן והכסף שלנו כדי לעזור לקהילות ולארגונים שלא יכולים להתקיים מבלי לקבל סיוע כספי. כדי לתת תרומה בביט, אין צורך בהרבה מאמצים, וזה מאפשר לנו לעזור לעמותות לעשות את העבודה שלהן בצורה יעילה ומהירה יותר.

תרומה בביט הוא גם צורה מאובטחת יותר לתרומה, מאשר תרומה דרך מזומן או כרטיס אשראי. בנוסף, עלות ההעברה נמוכה יותר מאשר בכרטיס אשראי וזה אומר שיותר כסף יכול להגיע לעמותה.

כל תרומה בביט קטנה או גדולה, משמעותית ועוזרת לעמותה להמשיך לתת לקהילה ולפתח את עצמה. ככל שיותר אנשים נותנים תרומות בביט לעמותה, כך יהיה להם יותר יכולת לפעול ולעשות שינוי חיובי עבור הקהילה. לסיכום, תרומה בביט היא צורה קלה ובטוחה לתת תמיכה לעמותות ולסייע לקידום החברה והקהילה באופן כללי.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך