אתר התורמים של ישראל

קהילת מעין גנים – פתח תקווה (ע~ר) – עמותה מספר 580581171

שם העמותה : קהילת מעין גנים – פתח תקווה (ע~ר)

מספר העמותה: 580581171

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: קהילה וחברה

סיווג משני של העמותה: אחר – קהילה וחברה

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2017

מחזור כספי (הכנסות): 245538

סך הוצאות העמותה: 306532

כמות מתנדבים: 15

כמות עובדים: 0

מספר חברי עמותה: 12

איזורי פעילות: מרכז

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: אריה בן אליעזר 18, פתח תקווה

מיקוד: 4974442

מטרות עמותה: לנהל חיי קהילה ובית כנסת בפתח תקוה. ניהול הקהילה ובית הכנסת יהיו על פי התורה. להציע לתושבים בפתח תקוה חיי קהילה חמים. לפעול בכדי לקדם לימוד תורה ולימוד יהדות. לפעול בדרכי נועם לחזק את שמירת המצוות בין אדם לחברו ובין אדם למקום~ על ידי פעילות קהילתית~ חברתית תרבותית וחינוכית. לקיים פעילויות חברתיות~ ובמיוחד פעילויות שבהן כל המשפחה פועלת ביחד. לקיים פעילויות חברתיות הקשורות למועדי ישראל ולמעגל החיים. לקדם פעילויות של עזרה לזולת בכלל ועזרה לנזקקים בפרט. לקדם כל פעילות אחרת העשויה לסייע בהשגת המטרות הנ~ל. לשם קידום מטרותיה~ רשאית העמותה לבצע עסקאות בנקאיות ואחרות~ לגבות דמי חבר~ לקבל תשלומים ולבצע תשלומים~ ולקבל תרומות והקצבות מאישים ומוסדות אחרים. כמו כן~ רשאית העמותה לעשות כל פעולה אחרת במסגרת החוק והתקנון כדי לקדם את מטרותיה.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך