אתר התורמים של ישראל

קרן קרית מלאכי לפיתוח ולקידום הספורט (ע"ר) – עמותה מספר 580283950

שם העמותה : קרן קרית מלאכי לפיתוח ולקידום הספורט (ע"ר)

מספר העמותה: 580283950

שם העמותה באנגלית:

סטטוס העמותה: רשומה

סיווג פעילות עיקרי של העמותה: התנדבות וקרנות פילנטרופיות

סיווג משני של העמותה: קרנות (שמעבירות כספים לעמותות אחרות)

שנת דיווח דוח כספי אחרון : 2021

מחזור כספי (הכנסות): 15900229

סך הוצאות העמותה: 0

כמות מתנדבים: 2

כמות עובדים: 724

מספר חברי עמותה: 13

איזורי פעילות:

שנת דיווח אחרונה: 2021

שם אגודה עותומנית:

כתובת העמותה: ז'בוטינסקי 8, קריית מלאכי

מיקוד: 8305115

מטרות עמותה: קידום ופיתוח תוכניות החינוך~ תרבות~ אמנות~ מדע~ ומסורת יהודית באמצעות גיוס משאבים ומתנדבים. הכנה ליויי והפעלה של תכנית ייעודית בנושאי חינות תרבות מדע ומורשת ישראל. קידום ועידוד הספורט בתחומי קריית מלאכי ע~י גיוס משאבים~ הפעלת אגודות ספורט~ חוגי ספורט ובתי ספר בענפי הספורט השונים לרווחת תושבי קריית מלאכי~ העמותה תפעיל קבוצת כדורגל עד לרמת ליגת המשנה. קידום ופיתוח הרווחה החברתית בקרב תושבי עיריית קריית מלאכי~ שיפוץ והפעלה של מועדוניות לאוכלוסיות הנזקקות~ ארגון מתנדבים~ ליזום תוכניות ושירותים חדשים~ גיוס משאבים. קידום פרויקטים של התחדשות עירונית בקריית מלאכי~ לרבות קידום פרויקטים לשיפור פני העיר ואיכות החיים של התושבים. חיזוק~ שיפוץ ותחזוקה של מבנים ונכסים סתחומי העיר~ קידום פרויקטים למען העירייה.~א. קידום ופיתוח תכניות החינוך~ תרבות~ אומנות~ מדע ומסורת יהודית באמצעות גיוס משאבים ומתנדבים. הכנסה ליווי והפעלה של תכניות ייעודיות בנושאי חינוך~ תרבות~ מצד ומורשת ישראל.~ב. קידום ועידוד הספורט בתחומיי קריית מלאכי ע~י גיוס משאבים~ הפעלת אגודת ספורט~ חוגי ספורט ובתי הספר בענפי הספורט השונים לרווחת תושבי קריית מלאכי~ העמותה תפעיל קבוצת כדורגל עד לרמת ליגת משנה.~ג. קידום ופיתוח הרווחה החברתית בקרב תושבי עיריית קרית מלאכי~ שיפוץ והפעלה של מועדוניות לאוכלוסיות הנזקקות~ ליזום תכניות ושירותים חדשים ~ גיוס משאבים.

 

מדוע חשוב לתרום לעמותות

תרומה לעמותה היא לא רק תרומה לארגון ספציפי, אלא גם תרומה לקהילה כולה. כשאתם תורמים לעמותה, נותנים תרומה בביט או בכל דרך אחרת, אתם מסייעים למטרות חשובות ומשמעותיות, כגון מאבק בפגיעות חברתיות, תמיכה בקידום החינוך והתרבות, ותמיכה בחולים ובזקנים. כך, התרומה שלכם מסייעת להפעיל את העמותה ולעזור לקהילה בצורות שונות.

בנוסף, תרומה לעמותה יכולה לעורר את המודעות לנושאים חשובים בקהילה ולקדם שינוי חברתי ופוליטי. כך, הפעילות של העמותה מצמצמת פערים חברתיים ומקדמת שיוויון וצדק חברתי. בסופו של דבר, תרומה לעמותה היא תרומה לקהילה, שמסייעת לה בצורה משמעותית להגשמת מטרות וצרכים חשובים.

עמותות נוספות באותו יישוב

עמותות נוספות באותו נושא

עמותות אחרות שאולי יעניינו אותך